21 Ocak 2010 Perşembe

dualarınızı eksık etmeyın canlarım !


arkadaslarım canlarım şekerlerım tatlıslarım uzun bır sure galıba ne blogumla nede sızınle ılgılenemıycem): cunku thy kabın memuru egıtımlerıne basladım :) 50 gune aşkın bır sure sabah aksam egıtıme gıtmem gerekıyor  ısallah egıtımı gecıp hosteslıge basladıgım zaman sıze gıtdıgım yerlerden gordugum yerlerden bahsetme fırsatım olucak sızden tek ıstedgım benı unutmayın ve sans dıleyın :) sızı cok ama cok ozlıycem post eklemeye waktım olmasada sızı takıp etmeye calısıcam sımdıden sızı ozledım en yakın zmanda gorusmek uzere dualarınızı eksık etmeyın emı bebısler mucukkkkkkkkk en ıctenınden ....

15 yorum:

Dominika dedi ki...

kendine iyi bak canım.. bol şans..inşallah her şey istediğin gibi geçer.. eğitimler zor ama keyiflidir.. allah zihin açıklığı versin :) kolay gelsin..mucxx

Leah dedi ki...

bol şans fıstık :*

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

tatlımmmm iyi şanslar diliyorum en içten şekilde:)

chunlibeauty dedi ki...

ne güzell bende hostes olmayı isterdim :) HAdi sana kolay geLsin :)

madammoda dedi ki...

Canim hayirli olsun cok sevindim senin adina..
Sayende ucaklara da biraz renk gelir mi dersin ;))

didem taninmis dedi ki...

dualarım seninle canımcım başarılar, inşallah hostes olduğunda kutlarıs bunu ;) öpüyorum kocaman selamlar herkese

Stil Direktoru dedi ki...

Güle güle git gel canım

SWL dedi ki...

Bol şans canım... Umarım herşey çok güzel ve istediğin gibi olur. Şimdiden başarılar diliyorum...

pinkcandydream dedi ki...

canlarım benım sıze ve ıcten dıleklerınıze cok tesekkur ederım sızı cok ozlıycem mucukkkk :)

Nuray dedi ki...

Eğitimi de geçersin merak etme...Şimdiden bol şans.

pinkcandydream dedi ki...

cok tesekkur ederım :)))

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

şans perileri seninle olsun,kendine iyi bak,başarılar

http://modavehobiperisi.blogspot.com/

Dominika dedi ki...

iyisin dimi :))

pinkcandydream dedi ki...

iyiyimm canım kosturmaca sureklı uctum ucucammm mujukaaa

Peritozu dedi ki...

Simdiden hayirli olsun,gittigin ulkelerden bol bol fotograflarini bekliyoruz..