7 Aralık 2009 Pazartesi

♥♥♥♥♥♥♥♥pembe mutfaklarrrrrrrrrrrrr ♥♥♥♥♥♥♥♥

















































                                                                                    benim yemek yapmam ve harıka lezzetler kesfetmem ıcın boyle bır mutfagım olması sart bence :)) sımdıden soluyorum ben pembe olmayan mutfakta ıs yapmam :)) ya sız hangı mutfakları sevıyorsunuz ?yada en sewdıgınız mutfak renklerı hangısı ?                                                                                                                                   

3 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

bu pembişler tam senlik :) cok şirinlerrrr bayıldım!!
Ben mutfak araç gereçlerinde griden yanayım :)

pinkcandydream dedi ki...

ewet canım hepsı sankı benım ıcın yapılmıs :) ben griyide cok sewerım pembeyle super kombin oluooo !

Joey Potter dedi ki...

Çok güzeller. Özellikle çaydanlığa bayıldım.